Rabu, 22 Julai 2015

Setia Atau Tidak

Aku nie baru sekolah menengah
senang cite bru pra-u.patutkee aku setia pada seorag laki saje?? aku perlu cari yg btol2 aku nak..Mmg Betul kata org Cinta Itu Boleh Berputik..Tapi..Aku xnk Dia..Guyzz Aq xtw Cm ne Nk ckp Kat dyee..yg aku xnk kat dye dah..hmm..adye uh cpt ngess..sedihh..buktinyee dye pnh ngis dpn2 aku sbb aku nk blik perak dh..Btw dye dok Selangor..Hmmm..Aq se dye susa nk lpaskn aku..aq nk cri lgi tua dr aku..kami same umur..Be4 that..dye.mmg bdx baek..smpai mama aku pon jadikan dye ank agkat ma aku..dye dx bek lah.
tahfiz..xpernah aku dgr dye tggal solt..alhamdulillah.
mmg bertuah dpt laki cm dye..xnk lpas lahh..hihi.kalau korag..korag nk kn org cm uh..nk cri yg bek niee mmg susa..1 dlm sejuta..hehe..so ape patut aku buat niee..??!


Tiada ulasan:

Catat Ulasan